Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 mai 2012

Timp







Am avut o perioada foarte agitata si destul de plina si nu am mai avut timp sa scriu dar voi incerca sa recuperez pe parcurs cu toate.Cautat de job,schimbat job ,dar Important e ca s-a sfarsit cu bine toate si dupa o perioada mai grea a rasarit si pe straduta mea soarele. 
Inceputul de an a venit cu un job dar nu m-a satisfacut din multe puncte de vedere. Am vorbit una iar in hartie era altceva. Apoi colectivul sau seful direct era un ciudat rau de tot si chiar nu puteai discuta absolut nimic cu el.Avea niste reactii ciudate de tot fata de colegii de birou si era un tip foarte conflictual.Am crezut in prima faza ca se poate colabora dar pe zi ce trecea imi dadeam seama ca locul meu nu era acolo....veneam dintr-un loc unde era cu totul diferit de la modul de abordare a proiectelor pana la executia lor.In fine ma rezum doar a spune ca sunt oameni si oameni. Imi spuneam ca am contract pe doua luni si apoi am sa vad care e treaba daca mai continui sau nu colaborarea cu ei. Cele doua luni erau pe finish si oamenii nu dadeau nici un semn de a spune ceva legat de contract daca mai continuam daca nu...am facut eu demersurile de a ma interesa ce si cum si tot asa a raman ca si tura trecuta.Timpul trecea si nu stiam in ce directie sa apuc si m-am gandit sa vorbesc cu un fost coleg de facultate sa vad daca la ei in companie se cauta oameni....Intrebarea a picat numai bine.El pleca din acel departament in alta parte pe un alt proiect mare....si uite asa am ajuns in locul lui..Cand le-am spus alora ca nu vreau sa mai continui au inceput sa faca spume....ca de ce , ca unde plec, de ce vreau sa plec....si le-am spus tot ce aveam pe suflet.Ca din tot ce mi s-a spus nu s-a facut ....s-a facut foarte tarziu in ziua in care imi expira contractul.
Acuma imi este bine, e o noua provocare si oricum de mult timp vroiam sa ajung aici intr-un moment.Dar am ajuns acuma si e foarte bine asa cum este...Detalii o sa vedeti si info mai multe in posturile ce vor mai veni






Va salut !!!









Un comentariu: