Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 martie 2012

Treceti batalioane...

Cristian Diaconescu noul nostru ministru de externe al Romaniei si tot odata vechi ministru de externe PSD, mai nou UNPR face niste declaratii total aiurea justificand grava eroare ce s-a facut legat de candidatura SERBIEI la UE. Zice el asa "mai devreme sau mai tarziu romanii din Serbia vor avea si ei drepturile pe care le au maghiarii din Romania ". Pe cuvantul tau de tradator? Dar romanii din Romania ce drepturi au in propria lor tara ? Sau mai bine spus in judetele Harghita, Covasna, Mures...unde nimeni nu vorbeste in romana si daca vorbesti o iau ca pe-o ofensa....Asta e dreptul romanului in Romania sa se simta umilit in tara lui de niste neaveniti, parveniti .
Eu sunt din zona moldovei dar de fiecare daca cand am avut ocazia am dat cate o vizita in acea zona si mereu am plecat indignat de ce se intampla acolo in zona.
Cica ei au un consiliu ce se numesc Consiliul National Secuiesc....si vor sa aiba propriul lor steag, imn propriile granite...sa muriti voi in ciuda ca nu o sa primiti asa ceva vreodata....La asemnea lucruri autoritatile raman mute si nu spun nimic....de ce oare?Actuala putere e mana in mana cu UDMR....EU LE SPUN ATAT: AFARA CU UNGURII DIN TARA!!!! 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu