Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 martie 2012

Ideal sau nu?


De ceva timp sunt in cautarea unui job stabil si care sa-mi ofere macar minimul necesar si sa-mi ofere ceva stabilitate, incredere ca si maine voi veni din nou la munca.Cica secretul unui job perfect trebuie sa existe ceva pasiune pentru ceea ce faci si unde nu este pasiune pentru munca, nu exista loc decat pentru insatisfactie, nervozitate, frustrare, incordare.
Mi-e imi place enorm ce fac, asta mi-am dorit asta am studiat si fac. Dar imi dau seama ca in ziua de azi nu mai exista profesionalism, seriozitate si oameni care sunt pusi in functii si nu gandesc macar logic daca nu tehnic si cum scrie la carte.Nu sunt perfect in ce fac dar sunt disponibil si foarte interesat de-a acumula cunostinte noi din fiecare proiect pe care il execut.
La actualul loc de munca totul e pe dos.E o ameteala totala din toate punctele.Modul de-a pune problema, de-a trata respectiva problema si a o spune e total aiurea.Vin dintr-o companie ceva mai mare unde nici acolo nu pot sa spun ca totul era perfect dar era mult mai bine abordata lucrarea, lucrarile,situatiile.Aici totul se face mecanic...nu poti gandi.Faci asa cum ti-am spus ...doar eu am dreptul sa vorbesc aici.Daca te uiti in Stas-uri e total pe dos.Talente, impresii si inteligenta suprema o are doar unul...Dar asta e..ne conformam si ne adaptam situatiei.
Oricum sunt in cautare...nu vreau sa-mi fac veacul aici.Nu e ce vreau...dar piata e blocata si inca nimic nu e la orizont.Si in ziua de azi nici nu mai stii exact cum e piata financiara in domeniul constructiilor...auzi niste salarii total in bataie de joc si volumul de munca, sau experienta sa ai cat mai multa dar asa mai pe gratis ca e criza.
Jobul perfect, ideal este diferit probabil in imaginatia fiecaruia dintre noi.Flexibilitatea programului de munca si libertatea de exprimare la locul de munca e unul din cele mai importante chestiuni. Sunt companii in domeniul meu unde trateaza angajatii ca la puscarie....cartela de intrare,sa vada de cate ori iesi afara la tutun,daca fumezi,in caz de-ti ofera internet te monitorizeaza la tot ce faci pe net, apoi nu-ti ofera internet, nu poti asculta si tu o muzica in timp ce lucrezi...sau sa nu vb la telefonul personal in timpul programului doar in interes de serviciu.Cum sa lucrezi intr-un asemenea loc....ai putea?eu unul nu cred ca as rezista...Cred ca locul de munca ideal e acela unde nu e nici inchisoare dar nici un parc de distractii...
Pentru ca tot am vorbit despre locul de munca ideal, iata cum arata el.El Empleo este un filmulet genial si trist in acelasi timp, realizat de catre regizorul Santiago Grasso.A primit peste 100 de premii internationale.
Vizionare placuta!!!Si un job cat mai reusit si sa aveti spor la locul de munca:)

Un comentariu: