Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 februarie 2012

Mi-e scarba de tot...

Mi-e greu sa scriu, chiar scarba de tot ce se intampla in Tarisoara Noastra numita Romania.Mi-e scarba de tot ...mi-e scarba sa-mi spun oful aici, mi-e scarba de tot ce devenim noi , de ce suntem,din pacate ne degradam si ne complacem in situatia asta, si mi-e scarba de tot ce inseamna viitor in Romania. Tara asta atat de frumoasa si totusi nu exista nimic...putem spune "asta e, mergem inainte cu bune cu rele" dar nu se mai poate asa ceva deoarece s-a ajuns la o degradare totala a acestei tari in ultimii ani.Valoarea, cunostiintele si aptitudinile nu mai conteaza...conteaza sa fii portocaliu sau pe viitor ,cat de curand, sa fii cu miscarea populara altfel nu ai nici un viitor.Oamenii din ziua de azi te mint in fata si cu un tupeu fantastic ...si tot ei spun ca nu domnule...doar ti se pare ca e asa.Defapt totul e roz...Romania e pe drumul bun ca s-au luat masurile care trebuia la timpul potrivit.Nu spun ca toate deciziile au fost gresite, poate unele decizii au fost bune dar modul cum au fost aplicate si solutionate lasa multe semne de intrebare.Totusi pe care drum bun suntem? Cel al degradarii treptate si al nesimtirii alaturi de minciuna?
Oamenii de pe-o zi pe alta devin tot mai parsivi, nesimtiti, sa-si vada doar de bucatica lui si sa-i fie lui bine...restul daca ar muri ce bine ar fi.
Asta numai democratie nu este.....
"O scârbă... de democraţie
Mi-e scârbă de democraţie
- Staţi, nu vă repeziţi, e doar la voi o tragedie -
Nu-n general
... De cea de-aici, din deal.
Iubesc democraţia
- Staţi nu vă-n veseliţi, cea ce-mi păstrează seminţia -
... Pe cea reală,
Ce n-o mai am, în ţara mea, natală.
Mi-e scârbă de democraţie
- Staţi nu vă repeziţi, e una din prostie -
Manipulată
Înspre sărăcia mea, subtil planificată.
Iubesc democraţia
- Staţi nu vă-nveseliţi, cea ce-mi respectă din trecut, copilăria -
Căci merit dar, s-o am
De drept, nu doar s-ascult şi veşnic s-o reclam.
Mi-e scârbă de democraţie
- Staţi nu vă repeziţi - vorbesc de-o Românie;
Unde doar tu-n respect o-asculţi
De la îmbogăţiţi din furt... tu făcând parte din desculţi.
Mi-e scârbă, dar iubesc democraţia
-Ce lumea a inventat-o, preţuind frăţia-
Nu să ne pierdem darul de-a vorbi, de-a spune;
Cu plasture pe buze, muţi, doar s-auzim, trăind deşertăciune.
Spuneţi-mi, cui să m-adresez, s-o am
-Nu toată, cum la alţii, doar un dram-
Nu doar prin dreptul la cuvânt, de mut, crezând c-ajunge
Strigăt, la cei ce nu ascultă... Şi-au numai gustul meu de sânge!?!"


Vreau sa fac ceva si sa muncesc...si nu pot.Nu-mi sta nimeni in cale dar totusi nu pot sa fac ceea ce stiu sa fac cel mai bine.De ce ? Din cauza multor oameni care se cred cei mai tari si cei mai buni. Dar defat ei sun asa cum sunt...Nu spun si nici nu am spus ca sunt cel mai tare in orice sau ca ma pricep foarte bine, dar ce stiu stiu si asta nu-mi poate lua nimeni.Vreau sa cresc si sa traiesc intr-o tara in care poti sa o faci si sa imbatranesc muncind....si totusi nu pot...De ce? Pentru ca imbatranesc inainte de timp de nervi, de probleme care tot apar, de stres...si sunt o persoana foarte calma si rabdatoare.Culmea ironiei.Nu stiu ce sa fac ?Sa plang, sa rad, sa plec sau sa ma multumesc cu ceea ce e aici.Dar nu vreau sa stau aici unde noi tinerii nu avem nici o sansa in tara fara viitor, in tara unde totul este "lasa ba ca merge si asa".
Nu sunt pesimist ,sunt o persoana foarte optimista dar chiar si cu tot optimismul din lume tot cedezi si realizezi de ce este in jurul tau....de haos pe care il sustinem din comoditate, din confort ....ca sa spun direct si la obiect M-AM SATURAT DE TOATE SI DE TOTI ....VREAU ECHILIBRU SI NORMALITATE ...DESIGUR DACA SE POATE  daca nu exista o solutie ...EMIGRAREA si nu in Europa ca atat de "iubiti" suntem si acolo incat ne primesc toti cu bratele deschise.
RESPECT PIATA UNIVERSITATII.....
Ar mai fi multe de spus...de la indemnizatia pentru mame, alocatia pentru copii, despre ajutoarele sociale de care profita foarte multi oameni care nu ar trebui sa primeasca un leu...iar cei care chiar ar trebui sa primeasca sunt lasati vai de capul lor, de sacrificiul pe care il fac doctorii si profesorii etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu